niedziela, 4 stycznia 2015

Szablon

Hej kochani!
Po raz kolejny mam sprawe do was.  Chodzi mi o szablon na blogu. Wydaje mi sie, ze nie jest najgorszy ale mimo wszystko chcialabym go zmienic. Problem w tym, ze sama nie potrafie stworzyc idealnego. Jezeli ktos umie tworzyc i moglby zrobic mi taki szablon bardzo prosze o kontakt bede ogromnie wdzieczna.
Rozdzial juz sie pisze jest w jakiejs 2/7 biorac pod uwage dlugosc ostatniego. Nie wiem czy uda sie aby znowu byl tak dlugi bo to zalezy od weny ale postaram sie.
Aga odeszla i teraz pisze oraz robie wszystko sama wiec prosze o wyrozumialosc co do czasu dodania nowego rozdzialu .
To tak w skrocie to co mialam do przekazania. Pisze to na telefonie wiec ogromnie przepraszam za bledy.
Do nastepnego! :*

6 komentarzy:

  1. Rozumiemy,poczekamy ;d
    Szkoda że Aga odeszła ;x No bywa.
    Weny życzę ;* /Marzena
    PS. Szablony mogą zrobić Ci tu: http://szablonownica.blogspot.com/ oraz http://graphicpoison.blogspot.com/ ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze to rozumiecie. Nie oznacza to wszystko iż dodam rozdzial za miesiac bo tak nie bedzie. Mam tylko nadzieje, ze dam sobie rade. Zobaczymy jak to wyjdzie.

      Usuń
  2. Mam takie głupie pytanie. Dlaczego główna bohaterka nie nazywa się Mia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie wcale nie jest głupie. NIe nazwałam jej Mia ponieważ chciałam aby wzorem postaci głownej bohaterki była Olivia Chachi Gonzales. Dodatko Aria prowadzi tak trochę "podwojne zycie" ponieważ tańczy. A Olivia jest właśnie tancerką. I po prostu tak bardziej m i pasowała do tego opowiadania. Ale mam nadzieje, ze to jakoś bardzo wam nie przeszkadza? Jeśli tak napiszcie smialo. Pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Mia była lepsza

      Usuń
    3. Wiesz kazdy ma swoje zdanie. Ja nie zaczne teraz pisac od nowa wiec tak musi zostac.
      Pozdrawiam!

      Usuń