piątek, 23 stycznia 2015

Wena i stylizacje.

Hejjj słuchajcie postanowiłam dać wam linka do projektów ubrań, które dodaje do rozdziałów. Oczywiście dziękuje mojej przyjaciółce Klaudii, która zrobiła większość z nich <3 Także gdyby ktoś chciał sobie wejść i zobaczyć to zapraszam.

Jeszcze jedna sprawa może trochę dziwna i wgl, ale no muszę was  o coś poprosić. Wiem, że dopiero są 4 rozdziały, ale ja już tracę wenę. Spokojnie nie poddam się xd. Bardzo wam dziękuje za te wszystkie komentarze, które motywują jednak chciałabym aby ktoś z was po prostu napisał mi pod tym postem taki komentarz abym w końcu wzięła się do roboty. Po prostu potrzebuje takiego przysłowiowego "kopa w D". Więc gdyby ktoś z was odważył by się mi troszkę dowalić to bardzo proszę aby to zrobił. WIEM DOPIERO ZACZĘŁAM, A JUŻ MARUDZĘ ALE TEN BRAK WENY NIE BIERZE SIĘ ZE MNIE UWIERZCIE. KOCHAM WAS<3

10 komentarzy:

  1. Ej ej ej piszesz takie zajebiste rozdziały i chcesz odejść ? Nie ma tak łatwo. Spręż dupe głowa do góry i piszemy. nie pa opieprzania się kochanie ! Bo będzie wpierdol i bd zła ;c /Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra jesli ktos mi pisze, ze bedzie wpierdol to zaczynam sie was bac normlanie:D dziekuje ci bardzo. Napisalam sobie ten koment na czerwono w notatniku na "wene". Wpisze je wszystkie po to aby mnie wspieraly na duchu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co dziennie po parę razy wchodzę tutaj sprawdzić czy jest nowy rozdział a ty mi piszesz że weny brakuje ? W takim wypadku popieram komentarz wyżej :D będzie wpierdol,hahah xdd słuchaj obejrzyj wszystkie części szybkich i wściekłych a wena na pewno wróci a jak nie to ogl do oporu ! spinamy pupe zaciskamy zęby i myślimy dziewczynoo :D nie poddajemy się ! No więc nie załamuj się i pisz, ogladaj i wgl bo twój blog jest najlepszy !!! //SANDRA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu czytam te komentarze i nie dowierzam. Nie moge uwierzyc w to, ze ktos naprawde tu jest oraz, ze to czyta. Tak bardzo dziekuje :*

      Usuń
    2. W tej wlasnie chwili poplakalam sie ze szczescia. Jestes pierwsza osoba, przez ktora poplakalam sie ze wzruszenia. Ogromnie ci dziekuje. <3 :*

      Usuń
  4. Witaj.
    Po pierwsze jestem pod ogromnym wrażeniem tego opowiadania.
    Po drugie nie mogę się doczekać następnego rozdziału.
    Po trzecie kiedy Brian spiknie się z Arią?
    Po czwarte otrzymujesz kopa ode mnie na zapęd do pisania.;-D
    Po piąte uwierz w swoje możliwości.
    Po szóste musiałam dodać linka twojego bloga na moim blogu. Będę mieć szybszy podgląd do ciebie i również inni.
    Po siódme zapraszam do mnie
    http://lexilonwer-cr7.blogspot.com/
    Po ósme: Bużka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzieki, dzieki, dzieki nie wiem co mam jeszcze powiedziec brak mi slow. Naprawde nie moge uwierzyc w to co napisalas :*

      Usuń
  5. Twoja przyjaciółka ma super pomysły na stylizacje ty zresztą też. Nie ma czegos takiego jak brak weny! Spinaj dupę i zjedz kawałek ciasta i zabieraj się do pisania! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* spinam, spinam nie mam wyjscia :D

      Usuń