sobota, 7 lutego 2015

Hallo!

Hej wam!
Słuchajcie po ostatnim poście mam wrażenie, że tylko Sandra i Marzena (no i Klaudia ale to sie nie liczy :P) czytają tego bloga. Z każdym nowym rozdziałem jest coraz mniej komentarzy. Ja będe wdzieczna jesli ktos napisze chociaz jedno słowo pod rozdziałam, bede wtedy wiedziala ze ktos wgl czyta moje wypociny. Dla was to minuta, a dla mnie cos naprawde waznego. Więc  prosze was o nawet skromne komentowanie. Teraz z  innej beczki jak wam sie podoba nowy wyglad bloga? Mi osobiscie bardzo :D Rozdział już się pisze i myśle, że bedziecie zadowoleni z niego :P
Do następnego!

13 komentarzy:

  1. Zaczęłam czytać twojego bloga niedawno ale muszę pszyznać to co piszesz!WOW!Wielbie cię masz wieeeeelki talent oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziekuje i mam nadzieje, ze skoro ci sie podoba to obdarzysz mnie pod najblizszymi postami chociaz malym komentarzem :* Nie musisz mnie wielbic, ja tylko pisze to co wpadnie mi do glowy. To nic wielkiego<3

      Usuń
  2. Wygląd jest fantastyczny. Bardzo mi się podoba Czekam na next ;d /Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie ciesze ;) Juz niedlugo dodam rozdzial obiecuje:*

      Usuń
  3. ja też czytam :)

    ______________________

    zapraszam.
    http://druga-szansa-od-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec ogromnie sie ciesze :D Oczywiscie wpadne do cb :*

      Usuń
  4. OOOO jaaa :D Wygląd jest zajebisty, mega mi sie podoba /SANDRA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO to ja sie ogromnie ciesze:D troche tak inaczej jest :*

      Usuń
  5. Hej hej... Czytam tego bloga. Nawet mam polecone go na swoim blogu.
    Uwierz, że masz bardzo dużo czytelników w tym mnie ;P

    Pisz dalej. Życzę weny ;)

    Jednocześnie zapraszam do mnie
    http://lexilonwer-cr7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki to sie ciesze:D na pewno zajrze i dziekuje:*

      Usuń
  6. Kiedy next ? ;d /Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie na to odpowiedziec gdyz mam problem z laptopem jak i zwyklym komputerem. Rozdzial dodam jak najszybciej bede mogla. Pozdrawiam:*

      Usuń
    2. Okej, poczekamyy ;* ! No to powodzenia /Marzena

      Usuń