środa, 18 lutego 2015

Pomocy?

Czesc wszystkim :*
Sluchajcie musze wam cos powiedziec i poprosic o rade. Chodzi o to ze zastanawiam sie czy nie zalozyc drugiego bloga tylko o innej tematyce. Nie powiem wam na razie jakiej. Tylko chodzi o to ze gdy bede miala 2 blogi rozdzialy nie beda tak czesto dodawane. Poza tym nie chce by bylo zaraz ze zafascynowalam sie czym innym i od razu rzucam wszystko. Chodzi o taki slomiany zapalxd Ja chce dalej prowadzic tego bloga ale boje sie ze nie wyrobie z jednym i drugim. Znowu ta nowa fabula bardzo mnie ciagnie do siebie.  Poza tym mialab takie troche oderwanie bo tak to siedze i mysle tylko o tym co zrobic na bloga zeby bylo dobrze. Siedze i maltretuje jeden temat i niedlugo dojdzie do tego ze bede miala dosc tego bloga i odejde. Bo w sumie ile mozna myslec tylko o jednym. Jednak nie chce by ktos powiedzial ze teraz zaniedbuje tego bloga chciaz w jakims stopniu w sumie tak bedzie. Naprawde nie wiem co zrobic pomozecie mi jakos? Co wy wgl o tym sadzicie?

12 komentarzy:

  1. Hmm. ciężka sprawa.. w sumie to uwielbiam to opowiadanie i nie chciałabym żeby rozdziały były dodawane rzadko. Z własnego doświadczenia wiem, że gdy tak sie "zaniedbuje" bloga traci się czytelników,a jak jest mało czytelników to ubywa chęci do pisania. Z drugiej strony też szkoda by było, żeby to opowiadanie Tobie zbrzydło. Gdy zaczniesz pisać drugie opowiadanie będziesz czuła podwójną presję. Będziesz czuła się zobowiązana publikować tu i tu. Skoro masz w głowie nową fabułę i Cię do niej "ciągnie", może spróbuj pisać na razie "na brudno". Będziesz mogła nad nim popracować i doszlifować, a w międzyczasie będziesz publikować to opowiadanie. A gdy już będziesz miała kilka rozdziałów w zanadrzu, będziesz mogła zacząć publikować nowe opowiadanie. Najważniejszą sprawą jest robić i pisać przemyślanie, bo wielu blogerów zaczyna pisanie, a potem porzuca swoje opowiadanie w połowie, bo tracą pomysł czy wenę. Nie wiem czy mój wywód coś Tobie pomógł. Mam nadzieję, że tak. Mogę Ci zdradzić, że ten pomysł podsunęłam również z własnego doświadczenia. Mam kilka pomysłów na inne opowiadania i jak wpadnę na jakiś pomysł zapisuję go szybko (nawet na obsmarkanej chusteczce xd), żeby wykorzystać w przyszłości. Dobra już więcej nie piszę, bo nie będziesz chciała tego czytać xd

    Pozdrawiam!
    Pogonistka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziekuje. Masz racje i chyba tak zrobie. Najpierw napisze kilka rozdzialow na brudno i zobacze jak bedzie mi szlo. Jeszcze raz ogromnie dziekuje:*
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie ma za co! ;) Cieszę się, że mogłam pomóc. ;*

      Zapraszam do mnie na nowy rozdział http://burza-po-ciszy.blogspot.com/ :)

      Jeszcze raz pozdrawiam! ;D

      Usuń
  2. Ja sądzę, że jeśli chcesz możesz mieć 2 blogi tylko tamten używać jako taki odrywnik, chwilowa zmiana tematyki, będziesz pisać i tu i tam, nie widzę problemu byś to robiła. Inni piszą po 3 blogi to czemu niby i ty byś nie mogła ? Dasz radę jeśli tylko chcesz, a przecież nikt z nas nie chce byś odchodziła. Nie sądzę byś zaniedbywała w tedy tego bloga. Po prostu sądzę iż warto czekać nawet miesiąc by móc przeczytał takie długie, dopracowane i szczegółowe rozdziały. Pozdrawiam ;* /Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ci ale czy na pewno poczekalibyscie tak z 3 tygodnie na rozdzial? Wiem, ze dopiero zaczynam z tym blogiem ale czasami gdy siedze w nocy i pisze w kolko to samo to czasem bywa ze jestem juz po prostu zmeczona. Nie chce byc zle zrozumiana ale chce miec jakis inny temat by pisac kolejne rozdzialy tego bloga z zadowoleniem i taka pasja gdy wroce do niego po jednym rozdziale nowego bloga.

      Usuń
    2. Ja bym poczekała ^^ Bo wiem że warto, rozumiem że musisz mieć jakąś odskocznie, bo bez tego twój zapał może się wypalić a tego nikt nie chcee ;* /Marzena

      Usuń
    3. Bardzo dziekuje ci za wsparcie:*

      Usuń
  3. hej. osobiście uważam że bd ci ciężko, po za tym tu ci dobrze idzie.
    z tego co zauważyłam ;p
    poczekaj troche i zobacz wtedy. pozderki.
    raapsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wiem ze bedzie ciezko ale ja lubie wyzwania. Jakos dam sobie rade. Z reszta juz wiem jak to wszystko pogodzic wiec jakos to bedzie ;) W koncu chodzi o to abym miala z tego zabawe, a nie kolejny nudny obowiazek.

      Usuń
  4. Witaj! Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    Więcej info na http://wojowniczaraisa.blog.pl/2015/02/22/liebster-award/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam no bloga mojej koleżanki:http://givemethepotencyof.blogspot.com/?m=0
    Jutro nowy rozdział 😃

    OdpowiedzUsuń