piątek, 3 kwietnia 2015

Przeczytajcie!!

Sluchajcie jest taka naprawde wazna sprawa. Bede zakladala spis opowiesci. Wiem kombinuje niepotrzebnie i pewnie mi sie nudzi. Nie nie nudzi mi sie, a robie to z innego powodu. I teraz chodzi o to, ze potrzebuje zaufanych osob do wspolpracy. Potrzebuje ich sporo dlatego zwracam sie do was. Gdyby ktos chcialby mi pomoc i wlaczyc sie w to bylabym ogromnie wdzieczna. Oczywiscie do niczego nie zmuszam, jesli ktos sie zdecyduje prosze o skontaktowanie sie ze mna, najlepiej przez email, gg lub tutaj w komentarzu w jak najszybszym czasie.
Rozdzial dodam juz noe dlugo i mysle ze sie wam spodoba;)
Kocham was i licze na wasza pomoc!:*

6 komentarzy:

  1. Wiem że powinnam to napisać pod rozdziałem ale co tam.
    Kiedy weszłam na twojego bloga to stwierdziłam ze to jest właśnie to,
    przeczytałam wszystkie rozdziały w kilka godzin i cały czas czuje niedosyt. Czekam na kolejne rozdziały i oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg bardzo dziekuje! Ogromnie mi milo slyszec te slowa;)

      Usuń
  2. W sumie to kiedy byś miała możliwość dodania nowego ? ;* /Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najtrudniejsze pytanie w moim życiu,hah rozdział już praaawie gotowy lecz chcę go poprawić i wgl żeby był perfekcyjny itd. itp. Dajcie mi jeszcze max tydzień, ponieważ mam teraz małe powikłania zyciowe lecz uporam się z nimi tak szybko jak to tylko możliwe xd :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wieem, ja tez! Przysiegam na Szybkich i Wsciekluch, ze dodam ten rozdzial na milion procent do konca tygodnia ponieważ pol rozdzialui sie usunelo. Napisalam go juz w sumie ale musze go poprawic;(

      Usuń