czwartek, 7 maja 2015

Pilnie czekam na wasze pomysly!!

Cześć Rodzinko!:D
Dobra, to teraz sprawa jest następująca: 
mam pewien zastuj, wiem co bedzie na koncu bloga, a to sie zbliza wielkimi krokami. Jednak mam problem z tymi "srodkowymi" rozdzialami. Nie chce robic od razu calego rozwiazania sprawy tylko chce naszym bohaterom troche zycie umilic:P i tu problem! Moja glowa jest w tym momencie pusta! Szukam inspiracji wszedzie ale pomyslalam,  ze moze wy mielibyscie jakies pomysly rozwiniecia akcji.  Jesli tak piszcie!!!! Bo czas goni, a rozdzialu nie ma!!

https://www.facebook.com/oliviawinslowjedzalbogin mata tu link. Jest on do strony na fb! Wszelkie pytania np. dotyczace rozdzialow kierujcie tam:-) Bede tam umieszczac takze inne ISTOTNE informacje wiec prosze o lajkniecie strony:-D

8 komentarzy:

  1. Zrób stronę na fb :D i czekam na rozdział mam nadzieje że będzie szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wlasnie sadze, ze strona na fb bedzie najlepsza:-) Rozdzial juz pisze wiec powinien pojawic sie niedlugo:-*

      Usuń
    2. Obiecuję ci, że wreszcie dokończę przeczytać ten blog. Zapowiada się czadowo. Powodzenia. Wiem, że masz talent i wykorzystasz go odpowiednio. ❤
      Chciałabym cię powiadomić o nowym rozdziale: nigdyniebedziedobrze.blogspot.com ❤
      Zapraszam! ♡.♡

      Pozdrawia fanka
      ~ SuperHero ❤

      Usuń
    3. hah dobrze, nigdzie sie nie wybieram wiec zdazysz przeczytac blog do konca;) dziekuje, ze uwazasz iz mam talent ale ja serio go nie mam xd
      juz wchodze i patrze:D
      Również pozdrawiam!:*

      Usuń
  2. Którego mniej więcej pojawi się rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle, ze jakos pod koniec maja, ale co do dnia to nie wiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej już nie mogę się doczekać :) życzę weny

      Usuń
  4. Umil życie Hanowi i Gisele :D niech wezmą ślub :d

    OdpowiedzUsuń