poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Info dla kazdego!


Chce poruszyć temat komentarzy ponieważ denerwuje mnie on od jakiś dwóch tygodni albo i dłużej.  Ja naprawdę się staram z tym rozdzialami. Teraz dodaje je czesto abyscie byli zadowoleni. Nie raz pisze w srodku nocy, naprawde w ostatnim czasie ciezko pracuje nad tym blogiem i to tylko dla was. Jednak z waszej strony jest totalna olewka. No bo po co komentowac tak? Wy ode mnie wymagacie rozdzialow, ale sami nie dajecie nic w zamian. Nie wydaje wam sie to nie fair co do mnie? Nic nie mowilam ale teraz juz po prostu nie wytrzymalam! Jesli dalej tak bedzie blog zostanie zakonczony w trybie natychmiastowym oraz usuniety bo ja nie zamierzam pisac do sciany. Zastanowcie sie nad tym jak mnie traktujecie bo ja nie jestem maszyna do cholery. To ma byc wspolpraca po miedzy nami. Moze jak dawalam jeden rozdzial na miesiac albo dwa bylo lepiej? Wtedy cchociaż ktos sie udzielal. Prosze bardzo mozemy do tego wrocic! Naprawde napisanie "fajne" to tak duzo? Bo nie wiem moze prosze o zbyt wiele. TO tyle z mojej strony.

P.S. Jeśli sytuacja sie nie poprawi do 15 sierpnia blog zostanie usuniety.. przykro mi ale nie mam wyjscia.

5 komentarzy:

  1. Nieeeeee !!! Nie możesz !! Nie pozwalamy Ci !! Pisz dalej ! :3 Kochamy twój blog ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci tak, ja wolę jeden szczery komentarz, niż 10 ze spamem... Ja twojego bloga nie komentuję, bo czytam na wattpad i tam komentuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok rozumiem;)
      Tylko wiesz nie chodzi o to aby jedna osoba pod jedym rozdziałem dala 10 komentarzy, ale jeden co rozdzial bylby wskazany.

      Usuń
  3. NIEEEEEEEEEEE!
    No weź! Nie rób tego, przecież dopiero co doszłam do końca, nie no proszę! Bo będę płakać. Nie usuwaj bloga. :'((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale jesli sytuacja sie nie poprawi bede zmuszona go zakonczyc.

      Usuń