środa, 23 grudnia 2015

Przepraszam

Witajcie Kochani.
Chciałam napisać ten post już dawno, ale zwlekałam nie wiem sama czemu.
Słuchajcie to koniec mojego blogowania. Nie wiem czy wrócę kiedyś do tego bloga. Może tak. może nie. Dlaczego zostawiam to wszystko? Uh.. moje życie w ostatnim czasie bardzo się skomplikowało. Miałam masę problemów, które nadal się za mną ciągną... Będę szczera, doszło do tego, że w pewnym momencie popadłam w depresje. Nie wielką, ale wolałabym, aby wgl jej nie było. Była taka chwila gdy całkowicie przestałam sobie radzić ze wszystkim. Zrobiłam kilka głupich rzeczy przez, które teraz nie czuję się sobą. Mam wrażenie, że tamta ja została gdzieś po drodze gubiąc się wśród wszystkiego.  Chciałam was przeprosić za porzucenie tego bloga, ale nie mam wyjścia.

Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się czegoś więcej wpadnijcie na mojego tumblera .
Macie moją pocztę, snapchata, tblr, hangoutsa google, możecie śmiało do mnie pisać zawsze służę  pomocą  ;)  Nie znikam jednak całkowicie z blogowej sfery, zostanę przy tworzeniu szablonów  :)

To tyle cholernie wam dziękuje za wszystkie komy, wejścia, wsparcie jakie dostawałam i za poświęcony mi czas. Kocham was i do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz